FANDOM

Frank.png
Frank Coller
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Zielone

Kolor oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Uczeń

Drużyna

Diabolic Trio

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Frank Luccio (starszy brat)

Magia
Magia

Przeglądanie Wspomnień
Magia Błyskawicy
Super Żołnierz: Model Chrząszcz

Broń

Kosa

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 18

Frank Coller to student 109 Rocznika Sakury oraz członek Diabolic Trio. Jest młodszym bratem Franka Luccio.

WyglądEdytuj

Frank jest bardzo wysokim i chudym mężczyzną. Ma zielone kolczaste włosy wysoko postawione oraz odstajace elfie uszy. Ma czarne oczy a w lewym uchu złoty kolczyk. Nosi zielony garnitur w czarne kropi, czarną koszulę oraz czarne buty.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo ambitny, utalentowany i pracowity. Ponad wszystko nie nawidzi swojego brata. Ma również zapędy sadystyczne, a za mistrza w tej dziedzinie uważa Carlosa Smitha.

RelacjeEdytuj

Frank LuccioEdytuj

Starszy brat Collera. Zawsze we wszystkim lepszy, szybszy, silniejszy. Jest najbardziej znienawidzoną osobą przez Franka i jego największym rywalem. Głównym celem Collera jest przewyższenie go pod każdym względem.

Casey TreboolEdytuj

Jest on najlepszym przyjacielem Collera na którego ten zawsze może polegać i zwierzać mu się ze wszystkiego. Casey pokazał ogromne oddanie w stosunku do Franka gdy bez większego namysłu dołączył do Sakury tylko dla tego, że jego przyjaciel też to zrobił.

Carlos SmithEdytuj

Nowy przyjaciel Collera i lider Diabolic Trio. Arogancka i sadystyczna natura Smitha budzi ogromny podziw Collera i ten stał się kimś na kształt jego rywala ale i mentora.

HistoriaEdytuj

Casey i Frank tak naprawdę znają się już od dzieciństwa i zawsze razem trzymają. Frank pochodzi z bogatej rodziny. Jest niezwykle utalentowany i ambitny, aczkolwiek wszystkie jego osiągnięcia i talenty zawsze przyćmiewał jego starszy brat Frank Luccio. Frank od zawsze pragnął więc przerośnięcia swojego brata. Pewnego dnia poznał równie samotnego dzieciaka co ona Caseya i od tej pory stali się przyjaciółmi. W momencie gdy Luccio dołączył do Akademii Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura", Coller poszedł w jego ślady wiedząc, że nie może przegrać z bratem w niczym. Za jego namową do Sakury dołączył także Trebool. Tam zaprzyjaźnili się z Carlosem, który był podobny do nich pod pewnymi względami. Razem założyli drużynę o nazwie Diabolic Trio i szybko stali się jednymi z silniejszych studentów 109 Rocznika.

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Przeglądanie Wspomnień

Kosa Strzał.png

Kosy

Magia Błyskawicy: pozwala ona na na wykorzystanie pioruna i elektryczności. Dans jest w stanie stwarzać stwarzać ogromne ilości błyskawicy ze swoich ciała i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów Magii Żywiołów. Coller wytwarza błyskawicę za pomocą dziesięciu kos.

Ataki pioruna funkcjonują przez porażenie przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego. Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku, błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment, powodując utratę wzroku u przeciwników.

Użytkownik jest w stanie pokryć się piorunem dzięki czemu zwiększa swoją siłę do monstrualnego poziomu oraz nabiera niesamowitej prędkości. Frank włada zieloną błyskawicą. Frank za pomocą wytwarzanej elektryczności włada dziesięcioma specjalnymi kosami.

Super Żołnierz: Model Chrząszcz: to magia bitewna stosowana przez Franka Collera. Jest to magia będąca formą Super Żołnierza czyli magii polegającej na modyfikacji genetycznej swojego ciała i nadaniu mu super właściwości. W przypadku Franka nabywa on zdolności chrząszcza. Zyskuje super potężne ciało zdolne wytrzymać uderzenie ogromnym ładunkiem elektrycznym takim jak np. piorun. W dodatku nabywa on super siłę, zwinność i nadzwyczajna szybkość. Dzięki skrzydłom potrafi latać i atakować z powietrza.

StatystykiEdytuj

Atak
8/10
Obrona
7/10
Szybkość
6/10
Inteligencja
8/10
Moc
8/10
Suma
37/50
Relacje z bratem
3/10

WalkiEdytuj

CytatyEdytuj

Przewyższę Luccio za wszelką cenę!

CiekawostkiEdytuj

  • Jest oparty na Cellu.
  • Frank to jego nazwisko, jednakże jest pisane jako pierwsze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki