FANDOM

F02.jpg
Filemon Saroth
Kanji

まれなステーキ

Wymowa

Filemon Saroth

Pseudonim

Filo

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

24

Wzrost

182

Waga

75 kg

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Złote

Grupa krwi

A Rh+

Status profesjonalny
Przynależność

Drużyna Cheo
Rodzina Saroth

Zawód

Biznesmen

Drużyna

Drużyna Cheo

Baza operacyjna

Riffautae

Status personalny
Status

Wolny

Krewni

Rodzina Saroth

Magia
Magia

Magia Obserwacji

Pierwsze wystąpienie
Seria

Magia i Krew

Debiut

Magia i Krew: Rozdział VII

Filemon Saroth (まれなステーキ, Filemon Saroth) - jeden z antagonistów serii Magia i Krew, członek Rodziny Saroth, użytkownik Magii Obserwacji, podobnie jak jego kolega z czasów szkolnych, Inuictus Rex.

Wygląd Edytuj

Filemon, podobnie jak swój brat, Aridu, ma nieco ciemną skórę. Jego włosy są jednak krótsze niż te jego brata i o wiele gęstsze. Mają także inny kolor - są bowiem czarne. Jego oczy są złote i stosunkowo duże, a na twarzy zazwyczaj widnieje uśmiech. Ma proste i widoczne rysy twarzy oraz smukłą budowę; mimo tego, jest jednak grubszy od Aridu, waży siedemdziesiąt pięć kilogramów.

Lubi ubierać się w sposób formalny - koszula i krawat, a nieraz też kamizelka i marynarka to jego standardowy ubiór. Do tego, nosi porządne buty. Jego strój jest jednak luźny i przewiewny, gdyż chce on zachować możliwość skóry do oddychania. Kontrastuje on z nierozgarniętą fryzurą, tworząc interesujące i charakterystyczne połączenie.

Ma dość długą szyję i ciut zbyt długie jak na resztę ciała ręce; jego ciało nie jest spowite żadnymi ranami ani zadrapaniami, a skóra jest gładka i miła w dotyku. Łącząc to wszystko, stwarza wrażenie przystojnego.

Charakter Edytuj

Młodzieniec jest o wiele bardziej rozgarnięty od swojej rodziny. Myśli trzeźwo i spokojnie, a przy każdej możliwości szuka nieco cynicznie okazji, by zdobyć korzyści dla siebie. Każdej takiej okazji łapie się bez wahania. Sprawdza to się też w jego pracy - dzięki czemu jest stosunkowo dobrze sytuowany.

W innych sytuacjach również zachowuje stoicyzm, a w rozmowie zawsze stara się zachować powagę i odpowiadać schludnie oraz rzeczowo na zadanie pytania. W nieco luźniejszych sytuacjach odnajduje się stosunkowo słabo.

Podczas walki raczej stoi na uboczu i wykorzystuje, dzięki swej zdolności kontroli innych, innych do swej walki.

Magia Edytuj

Dzięki swej magii, Filemon potrafi szybko przewidywać, unikać i kontrować ciosy przeciwnika, a także wykorzystać je przeciwko niemu, odbijając je. Do tego, może on wykrywać moc magiczną innych.

Podobnie jak reszta swojej rodziny, potrafi się teleportować, idzie mu to jednak słabo, oraz kontrolować innych - w czym jest lepszy od swego brata, ale gorszy od swej babci.

Galeria Edytuj

liczyłeś na coś?
Trollface.png

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Filemon wzięło się z onegdaj popularnej polskiej bajki o kotach Bonifacym i Filemonie.
  • Posiada Magię Obserwacji, gdyż autorowi nie chciało się wymyślać żadnej innej i w sumie pasowała do fabuły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki