FANDOM

Kazami.png
Eisuke Kazami
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Oliwkowe

Kolor oczu

Zielone

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"
Elitarna Dziesiątka Magów Klasy "S"

Zawód

Dziesiąty Mag Klasy "S"

Drużyna

Elitarna Dziesiątka Magów Klasy "S"
Spółka Handlowa Kazami

Baza operacyjna

Pałac Księżycowych Płatków Wiśni

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

?

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 6 (cameo)
Rozdział 7

Eisuke Kazami to student 108 Rocznika Sakury oraz obecny Dziesiąty Mag Klasy "S". Przez swoje działania w kierunku głównych bohaterów jest on jednym z głównych antagonistów serii Wyzwanie Feniksa.

Drugoroczny, który bardzo szybko zdobył miejsce w Elitarnej Dziesiątce. Włada potężnym gangiem: Spółką Handlową Kazamiego. Organizacja licząca ponad 100 osób ze wszystkich trzech roczników. Poza działaniem w Sakurze jego firma działa w wielu gildiach poza akademią, co czyni go jedną z najbogatszych osób w Sakurze.

Zajmuje się werbowaniem młodych i utalentowanych magów, którzy są w stanie ukończyć Sakurę i posługuję się nimi do niszczenia drużyn stacjonujących w Sakurze i werbowania nowych członków.

WyglądEdytuj

Nieznany jest jego wygląd, ale patrząc po jego konturze można stwierdzić, że jest wysoki.

OsobowośćEdytuj

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

Rok przed rozpoczęciem fabuły, pomyślnie przeszedł Egzamin Wstępny i stał się Studentem 108 Rocznika Sakury. Bardzo szybko stał się członkiem Elitarnej Dziesiątki Magów Klasy "S", po czym utworzył własny gang- Spółkę Handlową Kazamiego.

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Nieznane są jego zdolności magiczne, ale jest wystarczająco silny by być najsłabszym członkiem Elitarnej Dziesiątki, aczkolwiek Inuictus Rex (Siódmy Mag Klasy "S") stwierdził, że gdyby Kazami walczył na poważnie jest w stanie walczyć z nim jak równy z równym, co może świadczyć o niesamowitym potencjale bojowym Dziesiątego.

WalkiEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki