FANDOM

Sebastian Uchiha.png

Obecny Dyrektor Sakury

Dyrektor Sakury to najwyższa pozycja w Akademii Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura". Jest on głównym organem decydującym w Sakurze będącym w stanie odwołać niektóre decyzje Elitarnej Dziesiątki Magów Klasy "S".

OpisEdytuj

Sposób SelekcjiEdytuj

  • Dyrektor Sakury jest wybierany przez Elitarną Dziesiątkę Magów Klasy "S" poprzez głosowanie. By kandydat został uznany za dyrektora, jego poparcie ze strony Elitarnej Dziesiątki musi wynosić ponad 50%.

PrawaEdytuj

ObowiązkiEdytuj

Dyrektorzy SakuryEdytuj

Pierwszy Dyrektor SakuryEdytuj

First Mentor.png

Urahara Raito

Urahara Raito znany jako Bóg Magów to założyciel Sakury. Założył ją w roku X717 na wyspie Hanami i stanął na jej czele. Był niezwykle potężnym Zabójcą Smoków, który ponad wszystko umiłował pokój. Został stracony 23 Kwietnia X736 roku w Urbem przez Radę Magii.

Drugi Dyrektor SakuryEdytuj

Nieznany.

Trzeci Dyrektor SakuryEdytuj

Sebastian Uchiha.png

Sebastian Uchiha

Sebastian Uchiha to obecny Dyrektor Sakury. Jeden z absolwentów Sakury oraz dawny Pierwszy Mag Klasy "S". Stanowisko to przejął w roku X757 gdy był w wieku 20 lat i piastuje je już 69 lat. Jest również Królem Południa oraz uznany jest za Najpotężniejszego Człowieka na Świecie. To on jest głównym powodem potęgi Sakury.

Vice-Dyrektor SakuryEdytuj

Vice-dyrektor to prawa ręka dyrektora. Dyrektor w dowolnej chwili może nadać mu każde ze swoich uprawnień by mógł go wyręczyć w obowiązkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki