FANDOM

Plaża "Santa Beton to dwudziesty drugi rozdział serii Dragon Tale

Drzwi autokaru otworzyły się z charakterystycznym dla autokarów "Tygryska Bonzo" dźwiękiem. Znudzeni, zaspani i głodni Dragoni zebrali wszystkie swoje rzeczy, którymi posługiwali się przez całą drogę i wyszli na zewnątrz, rozglądając się po pustym parkingu dla pojazdów. Słoneczna pogoda dawała o sobie znać, zwłaszcza, gdy gorące promienie słońca oślepiały wychodzącego jako ostatni z autokaru Lawlieta Yagami, mistrza gildii.

- O kurwa, jak słoneczko dojebało! - Lawliet uśmiechnął się szeroko i wolnymi krokami zbliżył się do swoich podopiecznych. 

- Mistrzu... - Rex spojrzał się na Yagamiego z zażenowaniem. To był znak dla niebieskowłosego, aby ten przy następnym razie ugryzł się w język, aniżeli używał takiego wulgarnego słownictwa.

- No tak, jesteśmy w gościach... - Lawliet przez chwilę pomyślał kurwa i rzekł - Przepraszam. 

- A więc to jest plaża "Santa Beton", hm? - Luke rozprostował zaczął się rozciągać, a na jego ramieniu usiadł Chu. - Strasznie dziwna nazwa... Zwłaszcza dla plaży.

- Hm... - Rex wyciągnął mapę. - Wiąże się z tym pewna, dość komiczna historia... Dawno temu dwójka magów walczyła na plaży i jeden, cytuję "wyjebał takiego kopniaka drugiemu, że ten drugi runął na glebę w przeciągu sekundy i zarył łbem o beton zakryty piaskiem. Ponieważ plaża nie miała dotychczas nazwy, tak ją właśnie ochrzcili... mianem "Santa Beton".

- Święty Beton? - zdziwił się Peter. - Co do kur...

- Yo, Lawliet-kun! - krzyknęła czarnowłosa kobieta w czerwono-białej koszulce z logiem "Smoczej" gildii. Podeszła do mistrza i przytuliła się do niego po przyjacielsku. - Ile to już lat? Nic się nie zmieniłeś!

- Dwadzieścia napewno! - krzyknął uśmiechnięty mistrz. - Ty również się nie zmieniłaś, Kim. Pozwól, że cię przedstawię moim podopiecznym, a jednocześnie najpotężniejszym magom swojego pokolenia. To jest Kim Hayama, która objęła funkcję naszego osobistego trenera. Będzie szkoliła naszą drużynę do Turnieju Trójmagicznego.

- Przedtem pokażecie na co was stać! Za nim to zrobimy, chciałabym was poznać bliżej... - Kim wyjęła z kieszeni kartkę, na której wypisane były naziwska i krótkie dane dotyczące Dragonów. - Zobaczmy... 

- Mordo... - szepnął Adi do Luke'a, który skupił swój wzrok na grupce grającej w siatkówkę dziewcząt w bikini. - Swoją drogą ta nasza nowa trenerka to ma dobrą dupę...

Luke zerknął na Hayame, która rozmawiała w tej chwili z Lawlietem. - Nie sposób odmówić ci racji... 

- Który tam szepcze? - zapytała Kim przerywając konwersację z Lawlietem i patrząc się na Luke'a. - Hm... - Zerknęła do kartki, a następnie znów na Zabójcę Tytanów. - Lucas Blaze, Ognisty Zabójca Tytanów, lat osiemnaście. To o nim wspominałeś w liście? 

- Aye. - odparł krótko Yagami. - Równie wygadany i bezczelny, jak ja. - Na te słowa Blaze odpowiedział szerokim uśmiechem, jednocześnie chowając się za Dragneelem.

- A to jest... Adrian Dragneel. Również Ognisty Zabójca, aczkolwiek tym razem jest to Zabójca Feniksów pierwszej generacji. Czy nie jest on przypadkiem sy...

- Tak... Jest synem Kena Dragneela. 

- Hm... Interesujące... Bardzo podobny do ojca... Adrian, jak i Luke są magami Klasy "S" i zdali te egzaminy w bardzo młodym wieku, nieprawdaż? 

- Prawdaż, prawdać, moja droga. - Yagami podrapał się po głowie i wskazał palcem na obu Zabójców. - W takim razie chyba oboje wiemy, kto będzie nas reprezentować na eliminacjach Turnieju Trójmagicznego, hahaha!

- Co? - zdziwili się jednocześnie Blaze i Dragneel. - Że my?

- Bez wątpienia... Z tego co widzę w ich danych, wykazali się niesamowitą mocą wiele razy... Zazwyczaj gdzie oni, tam zjawiskowe widowisko, ale i kłopoty i całkowity chaos.

- Hehe... - Czerwonooki Zangetsu podrapał się pod nosem. - Nic dziwnego... przecież jestem...

- Zamknij się na chwilę, Dragneel. - przerwała mu Kim. - Naprawdę miło jest was powitać na plaży "Santa Beton", ale parking nie jest odpowiednim miejscem na rozmowę. Chciałabym was zaprosić do tego baru, ale za nim to nastąpi, chciałabym abyście udali się do pokoi, byście mogli się rozpakować. W tej chwili muszę porozmawiać z Lawlietem... Spotkajmy się... Pod wieczór w tym barze. - Hayama wskazała dłonią na bar, znajdujący się po prawej stronie. - Do wiecza macie wolne, więc bawcie się i korzystajcie z usług Obozu Uczestników Turnieju Trójmagicznego "Elysium". 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki