FANDOM

Wszystko zostaje w rodzinie
Informacje
Seria

Dragon Tale

Tom

4

Saga

Saga Dziedzictwo

Inne rozdziały
Wszystko zostaje w rodzinie to szesnasty rozdział serii Dragon Tale

StreszczenieEdytuj

Luke i Aiden przebywają po drugiej stronie Dragonium. Reyes ściga swojego starszego brata po piekielnym wymiarze, w którym panowały ogniste smoki. Aiden sprawnie unikał konaktu z mieszkańcami, dlatego też podobnie robił Luke. Blaze zdziwił się jednak, gdy wpadł do pieczary, która wypełniona była smoczymi jajkami, z których zaczęły wykluwać się małe smoki. Aiden błyskawicznie jest zniszczył, wyskakując z pieczary i skacząc na drugą stronę bramy, która prowadziła do opuszczonego zamku.

Obecność jakiejkolwiek budowli zaskoczyła Reyesa, ale postanowił zmierzać w kierunku, w którym pobiegł jego brat. Gdy go dopadł - rozpoczęła się kolejna walka, tym razem niesamowicie wyrównana, bowiem na każdym roku obu magom towarzyszyły rozwcieczone smoki.

Tymczasem w kryjówce Ligi Cieni. Sakuya robił wszystko co w jej mocy, by załagodzić ból w ranie, którą otrzymała Chloe. Adrian wraz z Peterm i Inuictusem przeglądali wnętrze maszyny Dragonium i znaleźli pewien panel, który postanowili wykorzystać. Takim sposobem zdołali się skomunikować z Luke'iem po drugiej stronie. Okazało się, że poprzedni mistrz Ligi zostawił urządzenia zbliżone do Dragonium, które pozwalały na odbieranie sygnału ze świata ludzi do smoczego wymiaru. Okazało się również, że portal można otworzyć ponownie, gdy uruchomi się drugie Dragonium. 

Aiden usłyszał rozmowę Dragneela i Reyesa, więc zaczął zbiegać po schodach do lochów, gdzie ponoć znajdowało się drugie Dragonium. Płomienisty Nephilim zdążył jednak go dopaść i rozpoczęła się kolejna bitwa. Zaklęcia braci zaczęły się krzyżować, doprowadzając do zawalenia się górnego piętra w zamku. Zbliżały się smoki. W między czasie obaj zaczęli przypominać sobie dawne czasy, gdy obaj byli nie rozłączni. Do Aidena dotarło, że to nie tak miało wyglądać, ale jego chęć rządzy była silniejsza. Zaatakował Luke'a i tym razem zatryumfował nad nim, doprowadzając do chwilowej utraty przytomności młodszego brata. Odnalazł Dragonium, które miał zamiar uruchomić.

Reyes ponownie zjawił się w porę, dlatego też między braćmi doszło do kolejnej i ostatniej bitwy. Luke w jakiś sposób przemówił Aidenowi do rozumu, że wszystko poszło na marne - jeżeli obaj powrócą do świata ludzi, Aiden wiadomo, stanie przed sądem, ale nie doprowadzi do zagłady ludzkości i całego świata. Blaze w ostatniej chwili zrozumiał i zgodził się pomóc bratu. Uruchomili drugie urządzenie i zaczęli biec w stronę otwarzającego się portalu, który po jakimś czasie ponownie zaczął się zmniejszać. W tej chwili za nogę Luke'a złapała istota zbliżona budową do smoka, ale była w pełni człekokształtna. Zabójca Tytanów prosił o pomoc swojego brata, ten po chwili wahania zgodził się znów pomóc, ale tym razem to role się odwróciły - istota smokopodobna zaczęła szarpać Aidena i rzucać nim po ziemi. Blaze rozkazał Luke'owi udać się do portalu, który z każdą sekundą zmniejszał się. Przeprosił za wszystko, wiedząc jednocześnie, że jego brat nigdy mu tego nie wybaczy, po czym bez słowa zamknął oczy i pozwolił potworowi powoli go wykańczać. Początkowo Reyes chciał pomóc swojemu bratu-nemesis, ale zrozumiał, że to poświęcenie może pójść na marne, dlatego też w ostatniej chwili przekroczył portal i znalazł się po drugiej stronie, tuż przed Adrianem.

Po krótkiej rozmowie, Luke pobiegł do wykończonej Chloe, która ostatnim tchem powiedziała Reyesowi, że kochała go i kochać będzie i żeby chłopak zawsze o niej pamiętał. W oczach Reyesa pojawiły się łzy - nie mogło do niego dotrzeć, że jego przyjaciółka, a jednocześnie kobieta, którą w głębi duszy kochał odeszła. Trzymając jej bezwładne ciało w rękach zaczął krzyczeć, aż uwolnił potężny strumień ognia i przerażającego dźwięku, który zmusił wszystkich do upadku na ziemię. Ścisnął mocno jej dłonie, a jego najbliższy przyjaciel Adrian kucnął obok, zaś kuzynka mocno przytuliła swojego kuzyna. To samo uczynił Dragneel, a pozostali zamilkli spuszczając głowy. Zapadła głucha cisza.

Kilka miesięcy później. Luke wraz z Kirą i Adrianem odwiedzają grób poległej Chloe. Tyle czasu starczyło, aby Reyes się pozbierał po stracie jednej z najważniejszych osób w jego życiu, jednocześnie przygotowywał się do podróży, którą miał zamiar odbyć w samotności. Postanowił zmienić nazwisko na Blaze, ponieważ o wiele bardziej wg. niego pasowało do blondyna, a zresztą musiał w jakiś sposób uniknąć wszystkkich ludzi, którzy kojarzyli nazwisko Reyes chociażby przez ostatnie wydarzenia. Luke zarzekając się, że niedługo wróci, w pewnym momencie znika, obserwując Dragneela i Riannon z daleka. Adrian dostrzegł go w oddali i uśmiechnął się. Wiedział, że jego przyjaciel wróci prędko. Prędzej niż sam myślał. 

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Luke i Aiden znajdują się po drugiej stronie Dragonium.
  • Aiden niszczy smocze jaja narażając się na gniew istot zamieszkujących Dragonium.
  • Dochodzi do kilku bitw, pomiędzy braćmi.
  • Adrian, Peter i Inuictus znajdują sposób na komunikację pomiędzy nimi, a Reyesem.
  • Aiden odnajduje Dragonium i je uruchamia, w między czasie ponownie dochodzi do walki pomiędzy braćmi. Tym razem Blaze zrozumiał, że postępował źle. 
  • Obaj decydują się na opuszczenie Dragonium, jednak na próźno, istota zbliżona do smoka atakuje Luke'a, dlatego też Blaze decyduje się pomóc młodszemu bratu, przez co sam zostaje porwany przez potwora. Każe Luke'owi uciekać.
  • Reyes wraca do przyjaciół, jest świadkiem śmierci Chloe.
  • Luke zmienia nazwisko i postanawia udać się w kilkumiesięczną podróż. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki