FANDOM

Po drugiej stronie Dragonium
Kanji

反対側の

Wymowa

Hantaisoku no Doragonium

Angielski

Beyond Dragonium

Informacje
Seria

Dragon Tale

Tom

4

Saga

Saga Dziedzictwo

Inne rozdziały
Po drugiej stronie Dragonium to piętnasty rozdział serii Dragon Tale. Jeden z trzech opisanych w formie streszczenia.

StreszczenieEdytuj

Dragoni obmyślają plan działania w ukryciu. Nieświadomi tego co się wydarzy Aiden i Escell szykują się do aktywacji Dragonium. Na ich nieszczęście, w porę zjawiają się magowie Dragon Tale, którzy wywołują ostateczną walkę, pomiędzy nimi, a pozostałym oddziałem Ligi Cieni. Tym razem na nieszczęście bohaterów - Aiden zamyka Dragonów w klatce, do której wpuszcza dziesięć Pająków Niebieskookich, które posiadają jadowite kły.

Po wybiciu wszystkich potworów, Adrian za pomocą Pieśni Księżycowej Ognistego Feniksa wydostaje Dragonów na wolność. I tym razem Aiden zastawił na Dragonów pułapkę tym razem zamykając wszystkich z wyjątkiem Luke'a. Dochodzi do walki na miecze - Luke ze swoją Pożogą konta Aiden i jego Trupie Ostrze. Po kilkunastu minutach wyczerpującej walki, Blaze zyskuje przewagę nad Reyesem i wytrąca mu z ręki Pożogę. Gotów jest zadać ostateczny cios, ale w ostatnim momencie na pomoc przybyła Chloe, która zasłoniła przyjaciela własnym ciałem. Zaskoczony postawą młodej czarodziejki Bezimienny porzucił oboje i aktywował Dragonium, przywołujący smoki. Luke w napadzie furii wysyła brata na drugą stronę portalu Dragonium i sam go przekracza. Dragonium zamyka się, a Adrian po zabiciu Escella błyskawicznie przybył na ratunek ciężko rannej Cameron. Nastaje cisza.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Luke razem z przyjaciółmi obmyśla plan działania.
  • Dochodzi do ostatecznej walki, pomiędzy Dragon Tale, a Ligą Cieni.
  • Aiden Blaze wyzywa Luke'a na pojedynek na miecze, ukazując swoje zdolności szermiercze.
  • W wyniku potyczki, ciężko ranna zostaje Chloe Cameron.
  • Adrian pokonuje Escella, który po przegranej rzuca się w przepaść. 
  • Aiden aktywuje Dragonium, a Reyes w napadzie furii przenosi siebie i jego na drugą stronę portalu, przechodząc do wymiaru zamieszkiwanego przez smoki. 
  • Dragonium zamyka się, uniemożliwiając powrót Reyesowi oraz Blaze'owi. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki