FANDOM

Zjednoczeni
Kanji

ユナイテッド

Wymowa

Yunaiteddo

Angielski

United

Informacje
Seria

Dragon Tale

Tom

4

Saga

Saga Dziedzictwo

Inne rozdziały
Zjednoczeni to czternasty rozdział serii Dragon Tale. Jeden z trzech opisanych w formie streszczenia. 

StreszczenieEdytuj

Dragoni wiedząc o zamiarach Aidena muszą jak najszybciej odnaleźć pozostały oddział Ligi Cieni i nie dopuścić do aktywacji Dragonium. Przemierzając korytarze świątyni, wpadają do portalu, który przenosi ich do jaskini, która wywołuje u Dragonów silne halucynacje, a jednocześnie koszmary, dlatego też każdy z gildii musi zmierzyć się z własnymi lękami. 

Po przebyciu drogi przez Jaskinię Snu, docierają do nieaktywnego portalu. Na szczęście Xandred (znów przypadkowo) znajduję rubin, który magicznie otwiera portal, który prowadzi do ostatniego korytarza, na końcu którego znajdowało się wejście do głównej sali, gdzie prawdopodobnie przebywał Aiden wraz z Escellem i nieaktywowanym jeszcze Dragonium.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Dragoni wpadają w portal, który przenosi ich do Jaskini Snu tym samym muszą zmierzyć się z własnymi lękami w koszmarach, wytworzonych przez opary halucynogennych magicznych grzybów. 
  • Każdy z Dragonów owy test przeszedł i wszyscy spotkali się przed nieaktywnym portalem, znajdującym się na końcu jaskini. 
  • Xandred ponownie ratuje sytuacje - znajduje rubin aktywujący portal.
  • Dragoni docierają na miejsce ponownego uruchomienia Dragonium. Czekają na nich Aiden i Escell. 
  • Adrian za pomocą prototypu najnowszego teleportu, przenosi pozostałych Dragonów na miejsce. Tak o to drużyna powiększyła się o Petera Evansa, Inuictusa Rexa, Mei Tanaki oraz Amalię Sawę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki