FANDOM

Świątynia
Kanji

Wymowa

Tera

Angielski

Temple

Informacje
Seria

Dragon Tale

Tom

4

Saga

Saga Dziedzictwo

Inne rozdziały
Świątynia to trzynasty rozdział serii Dragon Tale. Jeden z trzech napisanych w formie streszczenia.

StreszczenieEdytuj

Dragoni przybywają przez portal do świątyni, która jednocześnie jest siedzibą Ligi Cieni. Na swojej drodze napotykają wiele niebezpieczeństw, głównie scolopendromorfy i vipery. Ostatnim zagrożeniem był drugi gryf szlachetny, który błyskawicznie został zabity przez współpracę, pomiędzy Luke'iem, Adrianem i Chloe. Dragoni rozdzielili się i tym właśnie sposobem odnaleźli główny hol, prowadzący do głównego centrum dowodzenia Ligi, tzn. miejsca, w którym mroczni magowie prawdopodobnie przesiadywali codziennie. 

Xandred przypadkowo uruchomił projektor, który nagrał scenę, w której to Aiden Blaze zabija swojego mistrza, który okazał się być nadal żywy. W tej chwili magowie z Dragon Tale dowiedzieli się, że Aiden zamierza uruchomić Dragonium i wszedł w posiadanie wszystkich potrzebnych mu artefaktów, wliczjąc zdobyty ostatnio Smoczy Kryształ.

Najważniejsze wydarzeniaEdytuj

  • Dragoni trafiają do świątyni, która służy za siedzibę Ligi Cieni,
  • Zabijają wszystkie scolopendromorfy oraz vipery, rozdzielając się,
  • Luke Reyes, Adrian Dragneel oraz Chloe Cameron wspólnymi siłami wykańczają gryfa szlachetnego,
  • Magowie Dragon Tale trafiają do głównego holu,
  • Xandred przypadkowo uruchamia projektor, który wyświetla scenę zabójstwa mistrza Ligi Cieni przez Aidena Blaze'a i odkrywają jego plan, który dotyczy uruchomienia Dragonium. Tym samym znają oni dokładną lokalizację owej machiny. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki