FANDOM

Cheosaroth.png
Cheo Saroth
Kanji

クソディック

Wymowa

Kusodikku

Pseudonim

Sara

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

71

Wzrost

155

Waga

49

Kolor włosów

Zielone

Kolor oczu

Czarne

Grupa krwi

0 Rh-

Status profesjonalny
Przynależność

Drużyna Cheo

Poprzednia przynależność

Rada Magii

Zawód

Kontrolerka

Baza operacyjna

Urbem

Status personalny
Status

Wdowa

Krewni

Wnuki - Aridu Saroth, Filemon Saroth

Magia
Magia

Magia Pełni Władzy

Broń

Swagerskie Oksy

Pierwsze wystąpienie
Seria

Magia i Krew

Debiut

Rozdział pierwszy

Cheo Saroth - babcia Aridu oraz Filemona, główna antagonistka pierwszej sagi serii Magia i Krew.

Wygląd Edytuj

Cheo wygląda dokładnie tak, jak powinna na swój wiek - jest niska, nieco blada i ma zmarszczki nawet tam, gdzie ich być nie powinno, ubiera się jednak zdecydowanie bardziej młodzieżowo. Większość czasu ma na sobie sztuczne wargi i okularki w stylu MLG oraz zieloną opaskę z napisem SWAG, reszta jej stroju to wełniany sweterek, legginsy oraz buty conversy.

Charakter Edytuj

Babuszka jest, jak cała jej rodzina, bardzo porywcza i wybuchowa oraz łatwo daje się sprowokować. Działa stanowczo i dąży prosto do celu, nawet po trupach - dosłownie. Jej nerwowość i brak cierpliwości doprowadziły do konfliktu jej rodziny z magami wody, będącej głównym wątkiem pierwszej sagi Magii i Krwi.

Mimo tego, udało jej się zaprzyjaźnić z pokojowo nastawionym do innych Sarutobim Evansem, jej syna, Petera, szczerze ona nienawidzi, dlatego w rozmowie z Tobim nie poruszają po prostu tego drażliwego tematu.

W walce, Cheo wykorzystuje swoją magię do przejmowania władzy nad zdecydowanie silniejszymi od siebie i to oni odwalają za nią czarną robotę w czasie, gdy ona odpoczywa lub snuje dalsze strategie. Robi to jednak z rozwagą, wie bowiem, że jej kontrola może zostać przerwana w najbardziej typowy dla tanich shonenów sposób - wpierdolem.

Poza tym potrafi ona być duszą towarzystwa, jeśli chodzi o seniorki i nikt jej nie zdenerwuje. Ma dość dużą charyzmę i dar przekonywania, a także potrafi zarówno wzbudzić postrach, jak i empatię. Łatwo znajduje z innymi wspólne tematy.

Zainteresowania Edytuj

Hobby Cheo, pomijając pałanie nienawiścią do magów wody za wyjątkiem Tobiego i Setho, to gra w szachy i shogi, ogrodnictwo i muzyka klasyczna oraz rock'n'roll. Do tego na bieżąco śledzi ona wszelkie większe promocje, brazylijskie telenowele oraz świat mody młodzieżowej.

Umiejętności Edytuj

Cheo jest czarodziejką typu Caster, której magia działa na zasadzie kontroli - umożliwia zapanowanie nad każdym organizmem niezależnie od jego potęgi, a jedynie od siły woli. Dzięki temu potrafi sama zapanować nieraz nad armią prawie że zombie lub zmuszać seksownych chłopaków do cenzura.

Prócz tego, posiada ona podstawy Magii Śmierdzącego Smoka, których nauczyła się od swojego męża, gdy ten jeszcze żył. Tą samą magią posługuje się jej wnuk, Aridu. Dodatkowo, Cheo potrafi się teleportować, czego nauczyła się od Goku nie wiadomo skąd. Nauczyła jednak tej sztuki swojego wnuka, Filemona.

Jej najsilniejszą umiejętnością jest jednak łączenie dusz w jedność (fuzja).

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo podobieństwa imienia do babci Chiyo z Naruto Shippuuden, nie jest to nawiązanie - autor zaczął ogarniać Shippuudena tydzień po zaplanowaniu tej postaci.
  • Jej istnienie jest nawiązaniem do dawnej twórczości autora - Jeźdźców Browara - i tamtejszej Babci Shane'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki