FANDOM

Spear.jpg
Błyskawiczne Tworzenie
Informacje
Rodzaj

Magia Caster

Typ

Magia Tworzenia
Magia Żywiołów

Użytkownicy

Shizuka Shane
Adrian Shane

Błyskawiczne Tworzenie to magia Caster forma magii Tworzenia oraz odmiany magii Żywiołów bazująca na błyskawicy. Została stworzona przez Shizuke Shane.

OpisEdytuj

Jest to rodzaj Magii Tworzenia, który wykorzystuje żywioł błyskawicy. Jest to unikatowa forma tworzenia gdyż nie wykorzystuje materialnego budulca (jak np. lód, metal czy drewno) tylko niematerialną energię elektryczną i przekształca ją w materialne przedmioty. Mówi się że na opanowanie tej magii potrzebne jest 10 lat (choć Adrian Shane włada nią od dziecka). Użytkownik może tworzyć wiele obiektów z błyskawicy, które może wykorzystać ofensywnie, defensywnie lub w innych celach. Poza walką, użytkownik ma możliwość zmiany swojego otoczenia za pomocą błyskawic, na przykład wywołanie burzy.

Obecnie istnieją dwa znane typy Magii Błyskawicznej Formacji. Pierwszy z nich nazywa się Statyczne Tworzenie. Tego typu magia charakteryzuje się wpływem na otaczające środowisko lub tworzeniem obiektów nieożywionych, np. broni. Drugi typ nazywany jest Dynamicznym Tworzeniem. Tego typu magia koncentruje się na tworzeniu ożywionych elektrycznych posągów, zazwyczaj w formie zwierząt. Mówi się, że Dynamiczne Tworzenie jest szybszym sposobem walki niż to Statyczne, aczkolwiek to drugie jest znacznie silniejsze.

Użytkownik zyskuje kontrole nad potężnym elementem błyskawicy. Jest w stanie tworzyć bronie zasięgu krótko dystansowego (np. miecz), ale potrafi także stworzyć włócznię którą może dowolnie rzucać. Dodatkowo owa włócznia osiąga ogromną prędkość. Może stworzyć również broń palną i wystrzelić ogromny podmuch skumulowanej elektryczności. Dodatkowo użytkownik tej magii jest nie czuły na ataki piorunem.

ZaklęciaEdytuj

Spear.jpg
Błyskawiczne Tworzenie: Włócznia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki