FANDOM

Arileo.png
Arileo Saroth
Kanji

私がここに書きました

Wymowa

Arileo Saroth

Charakterystyka
Rasa

Fuzja trzech ludzi

Płeć

15px Mężczyzna (67%), Kobieta (33%)

Wiek

21-70 (?)

Wzrost

185 cm

Waga

83 kg

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Czarne

Grupa krwi

Czarna

Status profesjonalny
Drużyna

Drużyna Cheo

Partner

Cheo Saroth
Aridu Saroth
Filemon Saroth

Magia
Magia

Fuzyjna Magia Sarothów

Pierwsze wystąpienie
Seria

Magia i Krew

Debiut

Rozdział XI

Arileo Saroth (私がここに書きました, Arileo Saroth) - forma ludzka powstała z połączenia trójki Sarothów - Cheo, Aridu i Filemona. W związku z tym, nie jest ani mężczyzną, ani kobietą. Włada Fuzyjną Magia Saroth.

Wygląd Edytuj

Osoba ta jest czarna w praktycznie każdym aspekcie wyglądu, za wyjątkiem cery. Ma czarne, nastroszone włosy, czarne brwi, rzęsy i oczy; ubrany jest w czarną, długą szatę i czarne buty, a także emanuje energią o kolorze - no kurwa - czarnym.

Jest średniego wzrostu, ale zbudowany jest bardzo muskularnie, przez co waży ponad osiemdziesiąt kilogramów. Jego wyraz twarzy nie przedstawia zbyt wiele emocji.

Charakter Edytuj

Jest porywczy i agresywny, pała nienawiścią do każdego z Dragon Tale. Nie znamy jego zachowania w innym towarzystwie, gdyż prędko zostaje on zabity przez Luka Reyesa. W walce wykazuje się pewnością siebie i czerpaniem przyjemności z bitwy, ale i determinacją w dążeniu do siebie oraz nutką psychopaty utkwioną gdzieś w duszy.

Magia Edytuj

Jego zdolności magiczne są połączeniem umiejętności wszystkich magów, z których powstał, zatem posługuje się on zarówno częścią Magii Śmierdzącego Smoka, Magii Obserwacji oraz Magii Pełni Władzy. Dodatkowo posiada bardzo małe zdolności w korzystaniu z elementu światła, piasku, wody oraz ognia.

Występowanie Edytuj

Pojawia się on tylko w dwóch rozdziałach serii Magia i Krew, konkretnie w rozdziale XI oraz rozdziale XII. W pierwszym zostaje on stworzony na wskutek prowokacji Viridi, w drugim zaś oddaje swoje życie na rzecz Luka Reyesa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię jest połączeniem imion magów z których powstał: "Ar" od Aridu, "Il" od Filemona oraz "Eo" od Cheo.
  • Jest najpotężniejszym z magów, z jakim starli się członkowie Dragon Tale w momencie trwania czasu akcji pierwszej sagi serii Magia i Krew.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki