FANDOM

Ami.png
Amalia Sawa
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor włosów

Brązowe

Kolor oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Poprzednia przynależność

Koncern Familii Sawa

Zawód

Uczennica

Poprzednia drużyna

Drużyna 48

Partner

Mei Tanaki

Baza operacyjna

Akademik Łapa Niedźwiedzia

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Brunhilda Sawa (matka)
Nienazwany Ojciec
Christie Sawa (starsza siostra)
4 Starsze Siostry

Magia
Magia

Przejęcie: Dusza Anioła
Transformacja
Magia Ognia
Magia Powietrza
Magia Ziemi
Magia Wody

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 2 (cameo)
Rozdział 4

Galeria obrazów
Amalia Sawa to studentka 109 Rocznika Sakury oraz rezydentka akademika Łapa Niedźwiedzia. Najmłodsza z 6 córek oraz spadkobierczyni Koncernu Familii Sawa. Jej ochroniażem i najlepszą przyjaciółką jest Mei Tanaki. Chce odwiedzić najbardziej zaskakujące i niesamowite miejsca na ziemi.

WyglądEdytuj

Ami BWF.png
Pełny wygląd prawdziwej Ami

OsobowośćEdytuj

Przyjazna dla środowiska, nawet pomocna i dosyć nieśmiała. Nie ufa nieznajomym. W towarzystwie jest raczej otwarta. Miewa dni spokoju, ale najczęściej łatwo ją wytrącić z równowagi, jest roztargniona i zapominalska, czasami robi wszystko na ostatnią chwilę. Kocha swoją ulubioną muzykę, fantastyczne książki i filmy. Chętnie pomaga ludziom, zwierzętom. Często lubi być sama, ale i tak nie chce samotna. Czasami ukrywa swoje emocje, uczucia, które najczęściej mówi Mei. Nie lubi się chwalić. Tylko dwa lub trzy razy widziano jej łzy, bowiem dziewczyna nienawidzi smucić innych lub powtarzać im co ją zasmuciło. Czasami nie umie się wysłowić. Zazwyczaj chodzi "z głową w chmurach". Drobne porozumienia mogą ją doprowadzić do łez. Dziewczyna lubi patrzeć w okno lub rzeźbić figurki z kryształu.

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

Ami przyszła na świat w rodzinie kierującą potężną organizacją przemysłową Koncern Familii Sawa Głową rodziny jest jej matka Brunhilda Sawa. Przyszła na świat jako najmłodsza z 6 córek. Nigdy nie poznała swojego ojca gdyż każda z sióstr ma innego. Nigdy tak naprawdę nie miała prawdziwych przyjaciół. Jedynymi osobami, które spędzały z nią czas byli jej służący. Jej 4 starsze siostry uwielbiały ją dręczyć. Traktowały jak służącą bądź przebierały w staromodne stroje i prowadzały w duże skupiska ludzi by wszyscy mogli się pośmiać. Szczególnie okrutny w stosunku do niej był pewien chłopak, który często się z niej śmiał i wyzywał.

Jedyną osobą, która stawała w jej obronie była jej najmłodsza zaraz po niej siostra Christie. Robiły co tylko obie chciały i bawiły się długie godziny. Zawsze gdy ktoś dokuczał Ami, Christie natychmiast go karciła. Chłopak którego Ami nienawidziła zawsze się jej bał, a zawsze gdy go karciła odgrażał się. Zazwyczaj wtedy kończył z którąś kończyną w gipsie. Obie siostry bardzo się kochały i były ze sobą blisko.

Gdy Christie ukończyła 18 lat jej matka postanowiła iż ta wyjdzie za mąż. Jej wybrankiem okazał się dręczyciel Ami. Tej samej nocy Christie siedziała w pokoju swojej młodszej siostrzyczki i wtulona w nią płakała nad swoim losem. Jej ostatnie słowa jakie wypowiedziała do Amalii brzmiały: "Ty i ja, wszystkie tak skończymy." Na jej ślubie, gdy kapłan zapytał czy bierzesz sobie za męża, Christie milczała, odwróciła się w stronę Ami, a chwilę potem mama chwyciła ją za ramiona. Ami pomyślała wtedy że mama chce ją wesprzeć jednak tak na prawdę po prostu groziła Christie. Po ślubie kontakt sióstr się urwał.

W wieku 12 lat została jej przydzielona, jako ochroniarz, młoda assasynka Mei Tanaki. Pomimo początkowych zgrzytów między rówieśniczkami, wkrótce zostały one dla siebie pierwszymi prawdziwymi przyjaciółkami. To Mei pomogła Ami przebudzić jej zdolności magiczne.

After Sister.png

Ami na pogrzebie siostry

Gry Ami miała 15 lat okazało się, że Christie zmarła w niewyjaśnionych okolicznościach. To wtedy tak naprawdę jej światopogląd się załamał. Zrozumiała, że nie ważne czego pragnie w życiu, celem jej matki jest wydanie jej za mąż by zwiększyć wpływy swojej firmy. To wtedy Ami przestała również ufać ludziom.

Wiedząc o swoim nieuchronnym przeznaczeniu dziewczyna postanowiła zażyć nieco życia i wraz z Mei dołączyły do Akademii Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura" gdzie zamieszkały w Akademiku Łapa Niedźwiedzia.

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

First.png

Ariel

Przejęcie: Dusza Anioła: to zaawansowana forma Magii Transformacji oraz forma Magii Caster używana przez Ami. Pozwala ona jej na przejęcia mocy stworzenia i wykorzystywać je do pojedynku. Może to zwiększyć siłę, wytrzymałość i szybkość maga, czasem dodając nowe umiejętności, takie jak latanie czy pływanie. Może przejąć władzę tylko tych istot, które użytkownik naprawdę "zna". Ami używa Duszy Aniołów ta szczególna forma magii pozwala jej na przejęcie mocy i formy różnych aniołów. Mirajane zyskuje zdolność do latania, jej siła fizyczna i szybkość znacznie wzrasta oraz możliwość panowania nad naturą.
  • Ariel: Anioł Wiatru. W tej postaci dwa kosmyki włosów dziewczyny wydłużają jej się do bioder. Po lewej stronie ma wpięte we włosy pióro. Nosi niebiesko-granatowy strój kąpielowy- jednoczęściowy oraz narzutkę tego samego koloru. Na rękach i nogach ma czarne podkolanówki zakończone białymi ozdobami. Posiada duże anielskie skrzydła w białym kolorze. Forma ta daje jej ogromną szybkość, zwinność oraz zdolność panowania nad wiatrem.

Transformacja: Ami jest bardzo uzdolnioną użytkowniczką magii pozwalającej na zmianę wyglądu użytkownika.

WalkiEdytuj

Walki Wydarzenia

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki