FANDOM

Bezi2.png
Aiden Blaze
Kanji

エイデンブレイズ

Wymowa

Eiden Bureizu

Pseudonim

Bezimienny

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Data urodzin

Nieznana

Wzrost

190 cm

Waga

85 kg

Kolor włosów

Ciemnoszare

Kolor oczu

Brak

Grupa krwi

A+

Status profesjonalny
Przynależność

LeagueofShadowsSymbol.png Liga Cieni

Lokalizacja znaku gildii

Lewa strona klatki piersiowej

Zawód

Mroczny Mag

Partner

Escell (prawdopodobnie)

Baza operacyjna

Siedziba Ligi Cieni

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Luke Reyes (brat)

Magia
Magia

Czarna Magia
Magia Mrocznego Zabójcy Tytanów
Kryształowe Tworzenie
Magia Piekielnego Zabójcy Demonów

Pierwsze wystąpienie
Seria

Dragon Tale

Debiut

Rozdział 10

Aiden Blaze (エイデンブレイズ, Eiden Bureizu), nazywany również Bezimiennym. Jest głównym antagonistą pierwszych sag z serii Dragon Tale. Odpowiedzialny za morderstwo Kato Riannona i Shinnosuke Reyesa. Przywódca reaktywowanej Ligi Cieni.

Jak się okazało, starszy brat Luke'a Reyesa. Posługuje się Czarną Magią, Magią Mrocznego Zabójcy Tytanów, magią Kryształowego Tworzenia oraz Magią Piekielnego Zabójcy Demonów

WyglądEdytuj

Aiden jest młodym mężczyzną, którego najbardziej charakterystyczną cechą są ciemnoszare włosy i wiele blizn, okalających jego oczy. Jego naturalny kolor oczu jest nieznany, gdyż nie można stwierdzić, że mag w ogóle je posiada. Mogą to być równie dobrze soczewki, albo Blaze stracił je i w jakiś sposób naprawił magią.

Najbardziej charakterystycznym elementem ubioru Aidena jest czarny, postrzępiony płaszcz. Ubiór Bezimiennego składał się z owego czarnego płaszcza zdobionego złotymi dodatkami, białymi opaskami wokół ramion, obcisłą koszulkę i luźne szare spodnie podtrzymywane pasem; spodnie były schowane wewnątrz czarnych butów. Poza tym nosi ciemnofioletową zbroję, która obejmuje jego brzuch, i ciemne spodnie ze znajdującym się na nim znakiem Ligi Cieni. 

Bezimienny.png

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

  • Magia Mrocznego Zabójcy Tytanów
  • Magia Piekielnego Zabójcy DemonówJest to Magia Caster, Zapomniana Magia oraz rodzaj unikatowej Magii Zabójcy Demonów, wykorzystująca czerwone płomienie o piekielnej temperaturze do tworzenia zaklęć i ataków. Niesamowicie gorący płomień Aidena może stłamsić przez jakiś czas płomienie większości Magów Ognia, ale o wiele trudniej jest przygasić ogień Zabójców. Co nie zmienia faktu, że Magia Piekielnego Zabójcy Demonów jest jedną z najpotężniejszych form Magii Caster Ognia. Piekielne płomienie są w stanie wytworzyć różne rodzaje broni oraz zapalać przeróżne obiekty. W dodatku użytkownikowi Magii Piekielnego Zabójcy Demonów łatwo jest zapanować nad gazem i zmieniać jego objętość, po czym go zapalić i wykorzystać do własnych celów. 
  • Kryształowe TworzenieJest to rodzaj Magii Tworzenia, który wykorzystuje kryształ. Użytkownik może tworzyć wiele obiektów z kryształów, które może wykorzystać ofensywnie, defensywnie lub w innych celach. Poza walką, użytkownik ma możliwość zmiany swojego otoczenia za ich pomocą, na przykład pokrywając nimi ziemię. Kryształowe Tworzenie wykorzystywane jest również do tworzenia broni białej, niezwykle solidnej i ciężkiej do zniszczenia, barier, ścian, kul, armat, czy chociażby kryształowego pyłu, który służy chociażby do okaleczania przeciwnika, czy wykorzystywania go w celu użycia zaklęcia Kryształowego Żyrodziała.
  • Czarna Magia 

StatystykiEdytuj

Atak
10/10
Obrona
10/10
Szybkość
10/10
Inteligencja
10/10
Moc
11/10
Suma
51/50
???
10/10

WalkiEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pseudonim Aidena jest nawiązaniem do głównego bohatera gier osadzonych w uniwersum Gothica, Bezimiennego.
  • Imię Aiden jest nawiązaniem do imienia głównego bohatera pierwszej odsłony z cyklu Watch_Dogs, Aidena Pearce'a. 
  • W pewnym sensie jest on postacią lekko nawiązującą do Zerefa, ponieważ relację jego i jego brata są dość podobnie przedstawione. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki