FANDOM

Shane Ready.png
Adrian Shane
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Kolor włosów

Srebrno-Niebieski

Kolor oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Akademia Czar i Magii Kwitnących Kwiatów Wiśni "Sakura"

Zawód

Uczeń

Poprzednia drużyna

Drużyna 7

Baza operacyjna

Akademik Łapa Niedźwiedzia

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Rahkeid Shane (ojciec)
Shizuka Shane (matka)

Magia
Magia

Magia Błyskawicy
Błyskawiczne Tworzenie
Magia Zabójcy Feniksów Błyskawicy

Pierwsze wystąpienie
Seria

Wyzwanie Feniksa

Debiut

Rozdział 2 (cameo)
Rozdział 4

Galeria obrazów
Adrian Shane to jeden ze studentów 109 Rocznika Sakury oraz rezydent akademika Łapa Niedźwiedzia.

Syn potężnego maga Rahkeida Shane. Jest niezwykle uzdolnionym użytkownikiem Magii Błyskawicy. Mając zaledwie 12 lat opanował Błyskawiczne Tworzenie- formę magii tworzenia wykorzystującą jako budulca niematerialną błyskawicę, na której opanowanie zajmuje około 10 lat. Gdy był mały jego ojciec za implantował w jego ciało lacrimę Feniksa, czyniąc go Zabójcą Feniksów Drugiej Generacji.

Jego marzeniem jest zostać Najsilniejszym Magiem Błyskawic i pokonać Rahkeida. Z tego powodu rozpoczął naukę w Sakurze, poniekąd postanawiając zostać numerem jeden.

WyglądEdytuj

Dans BWF.png
Pełny wygląd Dancera

OsobowośćEdytuj

Shane jest bardzo wyluzowaną i cichą osobą. Zawsze na jego twarzy widnieje spokojny uśmiech. Zazwyczaj trzyma się na uboczu i unika kontaktów z dużymi grupami ludzi. Gdy ktoś się go o coś pyta, odpowiada milczeniem lub uśmiechem. Aczkolwiek nie jest spowodowane jego niechęcią do ludzi, nie jest "samotnym wilkiem", on po prostu unika pustych ludzi.

Jego prawdziwą naturę możemy dopiero poznać gdy jest on w otoczeniu prawdziwych przyjaciół. Wśród nich naprawdę może być sobą. W rzeczywistości jest osobą bardzo wyluzowaną i gadatliwą. Ma świetne poczucie humoru co znajduje odzwierciedlenie w jego relacjach z pozostałymi domownikami.

Jego sposób wysławiania się jest zazwyczaj grzeczny, kulturalny i mniej bezpośredni jak jego niektórych rówieśników. Aczkolwiek jest niezwykle arogancki w stosunku do wrogów. Nawet gdy mają oni nad nim przewagę wyśmiewa ich, denerwuje oraz góruje nad nimi. Nie zniesie krzywdy przyjaciół.

Dans jest też bardzo inteligentny i przebiegły, a ludzie z Sakury nazywają go szaleńcem, gdyż by wygrać jest w stanie przedziurawić własną rękę. Mimo tego, jaką ma reputację, jest on bardzo opanowanym człowiekiem i wcale nie jest taki walnięty, jak myślą osoby nie znające go. Najprościej mówiąc jest szaleńcem, który nie jest szaleńcem.

Jest osobą nie lubiącą konfliktów, dla tego zazwyczaj w awanturze z przyjaciółmi woli ustąpić. Rodzinna nie powinna się w końcu kłócić. Jednak jest również niezwykle uparty i zawzięty. Jego wola walki jest niesamowita. Gdy coś już sobie postanowi to nie ma takiej siły która by go od tego odwiodła.

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

SerieEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Shane Electricy.png

Shane używa elektryczności

Magia Błyskawicy: jest Magią Żywiołu Magii Caster, która wykorzystuje element błyskawicy. Jest to podstawowa magia Shane. Pozwala ona na na wykorzystanie pioruna i elektryczności. Dans jest w stanie stwarzać stwarzać ogromne ilości błyskawicy ze swoich ciała i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów Magii Żywiołów, Dans jako użytkownik Magii Błyskawicy jest wystarczająco zdolny by również wytwarzać błyskawicę z lokalizacji bardzo oddalonej od niego, bądź przyzwać pioruny z nieba.

Ataki pioruna funkcjonują przez porażenie przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego. Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku, błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment, powodując utratę wzroku u przeciwników. Użytkownik jest w stanie pokryć się piorunem dzięki czemu zwiększa swoją siłę do monstrualnego poziomu oraz nabiera niesamowitej prędkości. Dans włada żółtą błyskawicą.

Błyskawiczne Tworzenie: to magia Caster forma magii Tworzenia oraz odmiany magii Żywiołów bazująca na błyskawicy. Jest to unikatowa forma tworzenia gdyż nie wykorzystuje materialnego budulca (jak np. lód, metal czy drewno) tylko niematerialną energię elektryczną i przekształca ją w materialne przedmioty. Mówi się że na opanowanie tej magii potrzebne jest 10 lat (choć Adrian Shane włada nią od dziecka). Użytkownik może tworzyć wiele obiektów z błyskawicy, które może wykorzystać ofensywnie, defensywnie lub w innych celach. Poza walką, użytkownik ma możliwość zmiany swojego otoczenia za pomocą błyskawic, na przykład wywołanie burzy.

Obecnie istnieją dwa znane typy Magii Błyskawicznej Formacji. Dans posługuje się pierwszym w nich. Pierwszy z nich nazywa się Statyczne Tworzenie. Tego typu magia charakteryzuje się wpływem na otaczające środowisko lub tworzeniem obiektów nieożywionych, np. broni. Użytkownik zyskuje kontrole nad potężnym elementem błyskawicy. Jest w stanie tworzyć bronie zasięgu krótko dystansowego (np. miecz), ale potrafi także stworzyć włócznię którą może dowolnie rzucać. Dodatkowo owa włócznia osiąga ogromną prędkość. Może stworzyć również broń palną i wystrzelić ogromny podmuch skumulowanej elektryczności. Dodatkowo użytkownik tej magii jest nie czuły na ataki piorunem.

Magia Zabójcy Feniksów Błyskawicy

WalkiEdytuj

Walki Wydarzenia

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki