FANDOM

To jeszcze nie koniec, moi drodzy... Bowiem przyczynię się do waszej zagłady i kiedy kurz opadnie, na tym świecie to ja będę najsilniejszy!
Abbadoneus Marvolo Blackagar
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

50+

Kolor włosów

Blond

Kolor oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Armia Blackagara

Poprzednia przynależność

Szkoła Praktyki i Teorii Magicznej ''Alcantara''

Zawód

Czarnoksiężnik

Poprzedni zawód

Uczeń

Baza operacyjna

Dom Blackagarów

Status personalny
Status

Aktywny

Krewni

Maria Blackagar (matka - nie żyje)
Marvolo Blackagar (ojciec - nie żyje)

Magia
Magia

Czarna Magia
Czarna Magia Ankhseram
Magia Ciemności
Magia Obskurusa

Broń

Różdżka

Abbadon Blackagar, a właściwie Abbadoneus Marvolo Blackagar - prawdopodobnie najpotężniejszy czarnoksiężnik na świecie, władający niesklasyfikowaną formą Czarnej Magii oraz prawdopodobnie Magią Śmierci. Nazywany przez magiczne społeczeństwo Najpotężniejszym Czarnoksiężnikiem, Mrocznym Panem, Panem Śmierci oraz Czarnym Demonem

Abbadon Blackagar przyszedł na świat jako jedyne dziecko Marii oraz Marvolo Blackagarów. W dzieciństwie był świadkiem przemocy domowej, w wyniku której życie straciła jego matka. Wtedy w Abbadonie uaktywniła się część jego mocy, która skłoniła go do strasznego czynu, tzn. zabójstwa odpowiedzialnego za śmierć Marii ojca. Po tym zdarzeniu Abbadon został wysłany do sierocińca, w którym przebywał do czternastego roku życia. W dniu swoich czternastych urodzin dostał list ze szkoły magicznej Alcantary, w którym oznajmiono, iż został on do niej przyjęty.

Abbadon w latach szkolnych zaczął interesować się Czarną Magią. Wyróżniał się na tle innych ogromną wiedzą i umiejętnościami czarodziejskimi.  Dlatego też zdołał zgromadzić grupę ludzi, z którymi w późniejszym czasie przyczynił się do zamknięcia Alcantary i masakry w niej, rok po zakończeniu edukacji. Po tych wydarzeniach Blackagar zasłynął jako jeden z najniebezpieczniejszych i najsilniejszych magów na świecie, któremu przedstawiono kilkanaście zarzutów, mimo tak młodego wieku.

Jest przywódcą własnej armii, która sieje ogólny terror na świecie. Mniejsza część żołnierzy Blackagara nie żyje lub zostali zamknięci w Okręgu, jednakże większa część magów z armii Blackagara posiada niebanalne umiejętności, dlatego też czarnoksiężnik może pochwalić się rzeszą silnych zwolenników. 

Próbował obalić rządy Rady Magii, eliminując jej członków, jednakże na próżno. Na drodze do osiągnięcia celu stanął mu Roderick Scamander, któremu udało się odciągnąć Blackagara od sił zbrojnych Rady i pozostawiając strażnikom sojuszników Mrocznego Pana. Wówczas Scamander zyskał przydomek Sorcerer Supreme i to dzięki niemu bezwzględny czarnoksiężnik zniknął na wiele lat. 

WyglądEdytuj

Abbadon jest średniego wzrostu mężczyzną o dobrze zbydowanej sylwetce ciała. Pomimo swojego wieku, na jego twarzy można zauważyć jedynie kilka mniejszych zmarszczek. Ma lat ponad pięćdziesiąt, zaś wygląda na blisko czterdzieści. Jego włosy są koloru jasnego blondu, które stawia na irokez, zaczesywany do tyłu, przez co parę kosmyków włosów spada mu na czoło. Jego oczy są całkowicie w kolorze czarnym. Ma małe, lekko zakręcone wąsy, które również są w kolorze włosów. Słynie z ironicznego, lekko przerażającego uśmieszku.

Zazwyczaj nosi czarny garnitur, na który zarzuca czarny płaszcz. 

OsobowośćEdytuj

Magia i UmiejętnościEdytuj

CytatyEdytuj

Rozpoczyna się początek końca!
Mnie można porównywać z artystą, oczywiście. Wykonuję swoją pracę z wysiłkiem, daje się ponieść fantazji, a inni mi zazdroszczą. Moja wyobraźnia nie ma ograniczeń, dlatego zginiecie w sposób, jaki ja sobie tylko wyobrażę.
Jesteś podobny do mojego tatusia. Nienawidziłem go... Chcesz wiedzieć jak zginął?
Oni są tymi, którzy mają mnie pokonać? To chyba jakieś żarty!
Przedstawienie czas zacząć. Moi drodzy, pokażcie kim się staliście, dzięki mnie! Dajcie się ponieść emocjom, zróbcie tutaj całkowity porządek, a możecie być pewni, że Wam to wynagrodzę!
Można ulec Czarnej Magii, to prawda... To ja sprawiłem, że to Czarna Magia uległa mi całkowicie!
Chcesz ze mną walczyć? To nie skończy się dla ciebie dobrze...

CiekawostkiEdytuj

  • W dużej mierze jest inspirowany postaciami Toma Marvolo Riddle'a, czyli Lorda Voldemorta oraz Gellerta Grindelwalda z książek o Harry'm Potterze. 
  • Blackagar to nazwisko, które należy do króla rasy Inhumans w komiksach Marvela - Black Bolta.
  • Abaddon to imię anioła zagłady opisanego w Apokalipsie św. Jana (9,11), który jako anioł przepaści wyłania się z otchłani i niesie cierpienie tym, którzy nie mają pieczęci Boga na czołach. Forma imienia czarnoksiężnika została lekko zmieniona. 
  • On założył więzienie Okrąg, jednakże zostało ono przejęte przez Radę Magii. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki